Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

3e lesdag

Vandaag is het de 3e lesdag en ik begin er redelijk in te komen (ja was zelfs op tijd wakker geworden ;-)). Vandaag hebben we onder andere familieleden besproken: Babette y Peter-Paul son my hermanos. Estoy la tia de Gijs y Teun. Of te wel: Babette en Peter-Paul zijn mijn zus en broer en ik ben de tante van Gijs en Teun. Ik moet nog een hoop onthouden, maar herken echt al een heleboel.

Kreeg vandaag een mailtje terug van Amanda en nu blijkt dat mijn Spaans examen maandag 27 oktober al om 09.15 uur is in Gouda... dat betekent dat ik al om7 uur/half 8 weg moet vanuit huis! Dus deze keer letten ze dus niet op de afstanden welke we moeten afleggen, want de vorige keer moest ik rond 12.15 uur en heb je voldoende tijd om daarheen te reizen.

Ook waren Rocco en Diesel een beetje bang, maar ze beginnen nu Amanda te leren kennen. Ik kan haast niet wachten om ze weer te zien, die 2 mis ik hier wel hoor! De tijd hier gaat langzaam en toch ook snel, daar het nu alweer donderdag is maar toch ook nog weer 1,5 week voordat ik naar huis kom. Helaas gaan veel mensen al weg: Catharine gaat zaterdag naar huis, Sarah gaat zaterdag richting Sevilla en Johannes gaat maandag al naar huis. Dus het kan zijn dat ik volgende week alleen zit, wat goed kan zijn want dan is het net alsof ik privé les krijg zonder extra te betalen.

Vanavond om 17.00 uur ga ik met 2 andere meiden nog een stadstour doen en de toren beklimmen waarvan we mooi uitzichten kunnen zien. Opnieuw is het erg mooi weer, maar vanmorgen was het redelijk fris daar het in de kleine straatjes hier niet snel opwarmt. Spijkerbroek met een shirtje was voldoende, maar nu weer te warm zeg maar. Straks na de les gelijk naar huis want de gasman komt voor nieuwe gasketeltje en dan omkleden en misschien even naar strand om te relaxen.

Ik ga er nu weer vandoor, de les gaat zo weer verder. Misschien vanavond of morgen kan ik bij ander internetcafe nog wat foto´s uploaden daar het hier op school niet lukt.

Hasta manana amigos!

Reacties

Reacties

Anne :)

hola mi estimado amigo

En klopt het :P (lang leve de vertaalmachine :P)
Als iedereen weg is, maak je vast gauw nieuwe amigo's :)
foto's foto's foto's :P
Succes meis ;)

Dikke x Anne

Miriam

Hola guapa!

Uy que bien te lo estas pasando en Cadiz! Aprende tambien algo de castellano mientras que vas a la playa :oD

Trouwens, als je terug bent en je wilt wat meer oefenen kunnen we chatten of mailen. Ik hoor het wel of je mijn hulp nodig hebt :o)

Un besote,
Miriam

jacqueline

Wat een verhaal en leuk dat je bericht terug krijgt. Hier gaat alles goed, het is even erg druk en dat komt allemaal goed. Meisje veel succes met de volgende cursusdag en we bellen. veel liefs, mam en de groetjes van je zieke broertje die morgen naar de dokter gaat. Okk groetjes van pa, die nu al in bed ligt maar wel veel aan je denkt (over je praat).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!