Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Het is alweer woensdag...

Gistermiddag ben ik met Kate meegeweest naar haar appartement (dus diegene schuin tegenover mij) en die is zoveel mooier en lichter en schoner.... Ik blijf deze laatste dagen wel gewoon in mijn appartement slapen, de school had aangeboden dat ik wel daarheen mocht verhuizen, maar ze hebben daar nog maar 1 kamer vrij en die is klein en zij gebruiken hem nu voor de was. Maar hun tv doet het wel, hun keuken is wat groter en schoner!!!! Dus Kate heeft een lekkere salade gemaakt met (jawel) komkommer, tomaat, olijven en nog wat kaas. Ik hoefde niets te doen en mocht met mijn voet omhoog zitten. Daarna nog wat geklest en ik ben rond half 4 naar mijn appartement gegaan en daar wilde ik wat leren maar kon me niet echt concentreren. Dan toch maar weer proberen een siesta te houden, alleen die loopt bij mij dus uit naar 3 uur slaap ´s middags in plaats van 1 uurtje ofzo. Maar rond 8 uur weer wakker geworden, gelijk uit bed gegaan en even met mam gebeld tijdens mijn strompelloopje buiten. Ik moest naar de Farmacia om daar Ibuprofen te halen (op advies van mam) en heb gelijk sterke meegekregen, namelijk 600 mg. Mag er maximaal 4 op een dag en moet het tijdens een maaltijd innemen. We hebben normaal 3 maaltijden op een dag, dus hou gewoon max 3 per dag aan nu. Ook wilde ik wat gekleurd papier/karton hebben om wat oefenblaadjes te maken om te helpen oefenen met onthouden van verschillende werkwoorden en die heb ik ook gevonden.

Ik had rond 9 uur afgesproken om bij Kate te gaan eten, dus rond 9 uur daarheen en zij was net begonnen met koken. Een stoel in de keuken gezet en lekker zitten kletsen. Rond half 10 konden we eten en daarbij ook nog lekker zitten kletsen. Toen heb ik nog wat foto´s op haar computer kunnen zetten en ga ik zo proberen online te zetten. Zonder dat we het doorhadden was het zo 11 uur en kwam Anna binnen die ook daar woont. Dus nog even wat geborreld enAnna zei dat ik ookwaarschijnlijk een dakterras zou hebben. Dus daar nog wat over gepraaten half 1 was ik terug in mijn appartement. Gelijk even naar boven gelopen en ik heb idd een dakterras!!! Als het nou van de week nog lekker weer is, kan ik mooi daar gaan zitten en hoef ik dus niet naar het strandte hobbelen omdat het gewoon te ver is nu.Nog te wakker om te slapen heb ik die gekleurde papiertjes al gevouwen en gescheurd tot oefenformaat. Toen toch maar gaan liggen en nog wat muziek geluisterd.

Vanmorgen 9 uur eruit en dacht: mijn voet voelt echt beter aan.... ware het niet dat ik naar de douche liep en de pijn alweer terugkwam. Maar na een half uur mocht ik (i.v.m. schildkliermedicijnen) en tijdens het eten ook die pijnstiller innemen. Toen door een klein beetje regen naar school gelopen en nu klopt mijn voet als een idioot! De les begint pas om 12 uur, maar wel lekker om er wat eerder te zijn en wat te oefenen. En dus zulke verhalen online te zetten haha! Als Kate klaar is met haar laptop mag ik even gaan proberen of ik mijn foto´s online kan krijgen, dus hou het maar in de gaten als jullie willen!

Teun en Gijs: gedragen jullie jullie wel!!! Niet zomaar in bedjes of boxen gaan staan zonder dat tante-tante erbij is he! Heel goed hoor dat ze dat al zo doen, maar ze groeien veels te hard zo!

Ik heb Amanda vandaag nog even op msn gehad en Diesel en Rocco doen het ook nog steeds goed. Diesel is zo gek als een deur en dat wist ik natuurlijk al, maar ook wel leuk om te horen dat hij dat nog steeds is als er iemand anders in huis is haha! Rocco is sinds het weekend ook meer losgekomen en komt er ook steeds meer bij.

Over een uurtje begint de les, dus ik ga nog even wat Spaanse woordjes leren hier! Misschien check ik mijn mail en deze site nog na de les!

Adios y hasta luego!

Reacties

Reacties

Jacquelne

Leuk om weer te lezen. Gijs gaat echt staan in zijn bed en vanmorgen dus ook in de box. Het is zijn lust en zijn leven en probeert zich nu overal aan op te trekken. Het hek is van de dam. Maak er vandaag weer eat van
Groetjes mam.

p.s. heb je je voet er al vanaf gehakt ?1?1 ( geintje)

Eveline

Als het zonder problemen zou kunnen, had ik mijn voet er al vanaf gehakt.... ware het niet dat ik het nu ook links begin te voelen!!! Maar ik heb vandaag niet geslapen maar op ons dakterras in de zon wat gelezen met mijn voeten omhoog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!