Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Reis is geboekt!!!

Het is definitief!!! Ik ga van 12 tot 25 oktober naar Cádiz!

Laughing

Vandaag bericht gekregen van de school en studentenflat dat er beschikbaarheid is en ook dat ik mijn ticket heb kunnen boeken tegen een speciale korting (handig die connecties)! Het scheelt toch wel weer zo'n 300 euries op het ticket!

Ik vlieg op zondag 12 oktober om 12.15 uur vanaf Schiphol via Madrid naar Jerez de la Frontera waar ik rond 17.20 uur zal aankomen. Daar vandaan kan ik een bus nemen naar Cádiz.

Maandag 13 oktober is daar een lokale feestdag en dus ook nog geen lessen voor mij. Dit is wel erg lekker zodat ik even daar kan aanpassen, wennen en rondkijken. Ik hoop wel dat er leuke dingen te doen zijn, maar dat hoor ik nog allemaal. Dinsdag 14 oktober zal dus mijn eerste echte lesdag zijn. Dan wordt ook gekeken welk niveau ik heb en in welke klas ik terecht kom.

Vrijdag 24 oktober is mijn laatste lesdag en ik zal zaterdags terug vliegen naar Nederland. Mijn vliegtuig vertrekt dan rond 14.00 uur vanaf Jerez de la Frontera en weer via Madrid. Ik land dan rond 18.25 uur op Schiphol. Heb dan lekker nog de hele zondag voor mezelf en maandag heb ik gelijk het Spaans examen in Nederland, in de hoop dat ik hem nu wel haal

Wink

Zoals julie nu wel zullen snappen, moet ik de komende tijd goed sparen, want alle kosten daar moet ik zelf betalen en zal dus niet veel naar de polder komen. Ik kom het weekend van 04 oktober wel naar Anna Paulowna, want zwagertje Marco is de 3e jarig en mijn vader de 11e oktober.

Ook heb ik al een oppas gevonden voor Diesel en Rocco: mijn collega zal die 2 weken in mijn huis zitten, voor haar ook erg handig want het is nog dichterbij het werk! En ik weet zeker dat het helemaal goed komt met die 2 barrels van mij, als er maar iemand is die ze aandacht kan geven!

Nu wordt het aftellen geblazen... over2 maanden is het pas zover! Maar in de tussentijd heb ik het druk zat, 10 september nog een IATA-examen en daarna is het mijn Spaans maar alvast oefenen haha! Dos cervezas, por favor lukt makkelijk, maar dat is niet waar ik mijn examen mee ga halen

Wink

Reacties

Reacties

Anne

Eve !!!

Wat stoer heey !! :)
Ik ben echt zo benieuwd naar je verhalen :)
Kom maar op met die foto's ;)

(K) Anne

Jouw eerste spaanse vriendin ;)

Bueno, bueno, vamos a empezar ya a practicar que a mi se me esta olvidando esta lengua tan bonita.

Cadiz es un sitio precioso. En Octubre todavia hace muy buen tiempo y te podras sentar en una terraza, tomarte una cerveza y comer pescado frito, que es lo tipico de esa zona.

Que lo pases muy bien, y si necesitas algo, you know where you find me :)

Besitos,
Miriam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!