Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

nog maar 2 schooldagen te gaan...

Gister was Verana (mijn Zwitserse klasgenoot) er niet en had ik dus echt een privé les! Dat was wel fijn en het ging heel goed! Denk dat ik beetje onder de indruk was dat mijn klasgenoot zo goed Spaans praat, want mijn grammatica is beter dan dat van haar! Maar we hebben goed geoefend met uitspraak en nog wat grammatica en ik heb later ´s middags thuis nog even wat dingen opgeschreven voor mijn komende examen in hoop dat zij dat even kan nakijken.

Na de les zei Kate dat ze de nodige dingen te doen had en als ik wilde kon ik proberen of zij thuis was rond 9 uur, want zij wilde weer gaan koken anders kon ze straks voedsel weggooien. Ik heb eerst even lekker gestudeerd, toen zag ik dat de zon begon te schijnen en en had geen zin om op bed te liggen en ben dus met mijn leesboek naar dakterras gegaan. Heb daar nog 2 uur in zon kunnen lezen en toen werd het te koud daarboven. Weer terug en eigenlijk wel te wakker heb ik wat gerommeld en gedaan en toch nog maar even buiten gaan lopen. Het was net even voor zonsondergang dus ben even naar de kust gelopen (2 straten verder dan appartement) en even genoten. Ben weer bij de Adidas-winkel geweest en besloten toch geen nieuwe schoenen mee te nemen. Het is op moment gewoon even te duur. Toch nog even half uur op internet gezeten en had nog 10 minuten maar had zo´n last van mijn buik (diarree) dat ik wel even naar de wc moest en toen ik terugkwam zat er al iemand anders op! Dus dat liep niet helemaal lekker (sorry Ellen, volgende keer langer). Op terugweg toch nog even langs supermarkt geweest en soort van broodjes meegenomen zodat ik in appartement kan ontbijten waardoor het stuk voordeliger is.

Rond kwart over 9 was ik weer binnen en ben even langs het appartementvan Kate geweest, maar alles was nog donker en ik vond het ook niet zo erg. Heb een broodje gepakt en mijn pijnstiller ingenomen en na nog half uurtje te hebben gelezen ben ik gaan slapen.

Vanmorgen werd ik rond 9 uur wakker, even gelegen en daarna gedoucht, aangekleed en wat gegeten. Het is nu 09.50 uur en zit dus al op de school. Vind het geen probleem en wel lekker rustig nog. Alle tijd om emails te checken en straks nog wat extra´s te leren. Vanavond hebben we de kookcursus van de school en geloof dat we tapas gaan maken! Dus ik ga zeker even vragen voor wat recepten zodat ik het thuis ook nog eens kan uitproberen als het goed smaakt natuurlijk! Ik denk niet dat er nog nieuwe foto´s online komen deze 2 dagen, die zien jullie allemaal wel wanneer ik weer thuis ben. Ik moet alleen nog even checken of ik vrijdag hier kan inchecken via internet, want ik moet ook wat uitprinten en deze computers zijn beetje oud. Dus misschien op een van de eigenaren, maar dat check ik nog wel even.

Reacties

Reacties

Jacqueline

Hallo, de tijd gaat snel. Ik weet niet of ik nog kan reageren voordat je thuiskomt. We moeten morgen voordat we een weekendje weg gaan eerst naar Gennep. Het belangrijke moment is aangebroken!!
We hebben later nog wel weer contact. Liefs mam.

Anne :)

Eefje :)

Buenos Dios (was het eerste wat in me op kwam ;)
Klinkt goed daar :)
Ik denk dat je je examen met 2 vingers in je neus wel haalt hoor meis ;)
Relax and take it easy.
Ik wil zeker nog een x al je foto's zien hoor !
Geniet nog even ;) voor je het weet is het voorbij

Dikke x Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!