Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Aftelluhhhh....

Nog maar 40 dagen!!!

Het idee dat het nog maar 40 dagen, bijna 6 weken, is voordat ik daar zit maakt het wel heel dichtbij komen! Heb er super veel zin in en de belangrijkste dingen zijn allemaal geregeld! Met het oppassen wat ik wekelijks doe spaar ik mijn daggeld voor daar bij elkaar, oppas voor Diesel en Rocco is geregeld en reis- en annuleringsverzekering is ook verzorgt!

Nu ik met echte knallende hoofdpijn thuis zit achter een (gelukkig verstelbaar) minder fel beeldscherm wilde ik echt even berichtje posten!

Wink

Ik lees tussendoor steeds meer dingetjes over de omgeving daar en krijg alleen maar steeds meer zin! Hopen dat het er wel lekker weer is, want die weergoden doen gewoon wat ze zelf willen! Maar toch gaat de bikini in de koffer, want je weet maar nooit! Afgelopen weekend was het hier in Nederland ook super mooi weer en hopelijk is dat te vergelijken met wat ik daar misschien zal kunnen krijgen minus de benauwdheid natuurlijk!

HASTA LA VISTA en tot het volgende bericht!!!

Reacties

Reacties

Anne

Eve !!!!

Doe maar 40 dagen dat klinkt veel korter :P Ik ben jaloers :P Nee hoor het is je gegunt ;)

(K) Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!