Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Nog 9 dagen....

Het aftellen gaat nu heel snel! Nog 9 dagen en dan ga ik al! Oftewel: volgende week zondag al!

Vandaag heb ik mijn adresgegevens ontvangen van mijn studentenflat en jullie raden het nooit... 1,5 straat van mijn school af! Dat wordt dus nooit te laat komen (hopelijk)! Mijn school staat op Calle Benjumeda no. 3 en mijn school in Calle Ancha 8(voor degene die bij Google Maps gaan kijken).

De laatste dingen zijn allemaal rond, wacht nu alleen nog op wat recente bustijden daar lokaal en hoe ik het beste dan bijmijn studentenflat kan komen zondagavond.

Verder is de voorspelling (zie ook mijn link op de site) dat het zonnetje er lekker schijnt en max temperatuur staat zelfs op 26/27 graden! Ik hoop dat we echt lekker weer hebben en dat ik even kan bijtanken. Deze regen hier is totaal niet goed voor de gewrichtjes!

Ik zal mijn eigen laptop toch niet meenemen daarheen, er is geen internetverbinding in de flat en op de school staan computers met internetverbinding waar ik gratis gebruik van mag maken. Om dan het risico te lopen dat hij beschadigd raakt of zelfs gestolen wordt is me dan te groot. Dus in hoop dat ik daar op de school ook foto's kan uploaden, dan kan ik jullie helemaal goed op de hoogte houden!

Reacties

Reacties

Anne :)

Eefje,

Wacht nog maar af hoe lang die straten zijn :P als die heel lang zijn, kan je best nog te laat komen ;)
Naja ik krijg dat vaak voor elkaar :P

Je zorgt maar gewoon dat we foto's te zien krijgen :P
Nee hoor ;)
Anders vertel je maar gewoon wat meer ;)

Dikke (K) Anne

Miriam

Pasatelo muy bien guapa :o) Y no rompas muchos corazones ;)

Eveline

Hey Miriam,
Zal niet te veel harten breken hoor ;-)
Besitos, Eveline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!