Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Ik ben errrr... voel me wel erg lang en blond haha

De vluchten gister gingen goed, iets vertraging op de vlucht van Amsterdam naar Madrid, maar hierdoor hoefde ik minder lang te wachten op mijn aansluitende vlucht. Eenmaal in Jerez kwam daar best snel mijn mooie lichtblauwe koffer met de bekende rode LTU band. Gelijk maar naar taxi gegaan en voor 16 euro naar het treinstation gegaan. Ze dachten daar dat ik Amerikaans was (gelukkig een keer niet gelijk Nederlands). Eenmaal op het station een kaartje gekocht voor 3,65 euro een enkele reis kaartje naar Cádiz. Trein ging heel goed en mooi om alles te zien. Eenmaal in Cádiz met taxi naar studentenflat en wat denk je... ze hadden het verkeerde adres doorgegeven! Dus lopend met een 20 kg zware koffer naar de andere... gelukkig is het allemaal maar 5 minuten lopen van elkaar af! Daar bleek dat toch wel een stuk beter en schoner! Ook blijkt dat we maandag toch vrij zijn door de Public Holiday, en dus dinsdag om 14.00 uur op school hoeven te zijn. Het is toch wel erg fijn om even te acclimatiseren en wat rond te kijken.

Het is een erg mooie stad en we zitten echt in het oude gedeelte en alles is werkelijk max 5 minuten van elkaar af. Ik zit iets verder van de school af, maar nog 3 minuten ofzo!

Eenmaal binnen even kennis gemaakt met de andere meiden: Catherine van 27 (Australie), Sarah van 19 (Zweden) en Sarah van 31 ook uit Zweden. Gisteravond ook al gelijk met zijn allen wat tapas gegeten en wat geborreld. Om 12 uur naar bed en vanmorgen om 10 uur weer eruit. Bleek dat Catherine nog lag te slapen, dus op haar gewacht en met z´n tweeen wat gegeten. Nu lopen we door de stad heen te dwalen en zagen een internetwinkeltje! Gelijk de kans om even wat te plaatsen. Het valt me wel op (zoals wel vaker in buitenland) dat ik toch wel erg lang en blond ben!!! Maar niets te klagen, het is heel mooi hier!

Vanmiddag gaan we waarschijnlijk nog naar het nieuwe gedeelte van de stad en daar ff naar het strand, de zon schijnt tussen de wolken door en het is goed te doen in een korte broek en t-shirt!! Ik zal zo nog proberen of ik nog wat foto´s kan plaatsen, maar weet niet hoesnel deze computer werkt.

Reacties

Reacties

Brenda, uit het gewone Nederland...

Hola Eve!!
Klinkt nu al goed daar zeg! Korte broek.... heerlijk! Nou geniet ze daar hè, tussen het leren door!

Besos, Brenda

Anne :)

Eefje !!!!

Het klink allemaal super zeg :)
Lekker genieten meis, ff lekker bijtanken.
En ons op de hoogte houden natuurlijk ;)

Dikke smakkert Anne

Ellen

ola..

lkkr zeg dat alles goed liep op het vliegveld:P
klinkt al heel gezellig daar met al die meiden:P
ook nog beetjj leuke gozers;)(A) haha
genietze van het lkkere weer:) en ik hoor nog wel van je:)

XXXjes

Leonie

Hey Eve geniet er maar lekker van meis. Heel veel plezier. Groetjes Leonie en Eelco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!