Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Niveautest gehad

Gistermiddag is Sara (19 jaar) naar een ander appartement gegaan, zij blijft 10 weken en kon nu naar een groter appartement toe. Ik heb lekker genoten en rond gelopen met Catherine en het zal echt balen zijn als zij zaterdag weer terug gaat. We hebben samen met andere Sarah ´s avonds weer gegeten en wat gedronken en rond 11 uur waren we terug in appartement. Ik moet erg wennen aan het ritme hier.... ´s ochtends word ik nog steeds moe wakker, maar dan is het tot uurtje of 1 redelijk druk op straat, dan erg rustig en na 4 uur weer druk en over het algemeen gaat iedereen pas rond 12 uur slapen. Dus zou mijn rust echt ´s middags moeten nemen, maar moest nu ook al om 2 uur op school zijn voor de test.

Vanmorgen rond 10 uur de wekker en douchen en aankleden en samen met Catherine rond gelopen, ontbeten, langs postkantoor en toen nog een kaart gezocht voor Sarah want die is vandaag jarig. Toen even naar appartementen andere tas gepakt, nog even wat kort gegetenen net de test gedaan. Ik word in overleg in de laagste groep gezet met Catherine, puur om alles weer even op te nemen en gewoon me eigen te maken. Catherine is er maar voor 1 week, dus misschien dat ik die week erna in een hogere klas kom, dat zien we dan wel.

Nu even online op school, helaas geen ingang voor mijn kaart met foto´s, dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen of naar een ander internetcafé. Het is afwisselend zonnig en bewolkt, maar heerlijke temperatuur. Gister ben ik wel lekker verkleurd, dus hoop dat het net zo lekker weer blijft deze 2 weken.

Vandaag en morgen les van 16.00 - 20.30 uur en vanaf donderdag van 09.30-13.00 uur. Dus wel even lekker om in te komen deze late lessen en daarna kan ik weer lekker van de middag genieten!

Reacties

Reacties

Anne :)

Eefje :)

Klinkt heerlijk daar :) ff lekker zonnen en rustig aan doen ;) je krijgt vanzelf het ritme te pakken :)

Lekker genieten meid :)

dikke Smakkert Anne

Jacqueline

Leuk dat het goed gaat. Geniet er maar lekker van. Ik zal je verhalen echt wel blijven volgen. Je hoort van me.
Geniet ervan!!!!

Frances

Hoi Eveline,

wat leuk om je zo te volgen daar in het verre zuiden.
Spanje is een heerlijk land maar het Spaans is best moeilijk.
Veel succes met het studeren.
Groetjes!
Tante Frances

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!