Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

2e schooldag

Gistermiddag was dus besloten dat ik in de 1e groep zou komen, en dat is wel heel fijn want we beginnen alles even van voor af aan. Het ritme is best hoog, daar we gistermiddag in 1 middag even alles hebben behandeld van de vorige week. Dit omdat we bij Johannes in de groep zijn gekomen, een Duitse jongen van 27 die vorige week al was begonnen. Voor mij is het redelijk goed te doen, maar voor Catharine die helemaal geen Spaans kent is het erg zwaar. Gister heeft zij na de les nog korte uitleg over de uitspraak gehad, maar ik merk dat zij veel met het Australische accent praat en dus de Spaanse uitspraak verkeerd doet. Daarna hebben wij nog even lekker wat pasta gegeten met een toetje erbij en om half 11/11 uur waren we terug bij appartement en zijn ieder nog even apart in hun kamer nog wat gelezen.

Vanmorgen werd ikrond half 10 wakker en gedoucht en met Catharine buiten de deur ontbeten. Zij is daarna naar binnen gegaan om teleren omdatze het heel erg veel vind, ik heb mijn bikini aangedaan en ben met handdoek en lesboek naar strand gegaan. Heerlijk liggen lezen en genoten van het weer hier, denk wel dat het zo 30 graden was op heetste moment van de dag. Rond half 2/2 uur teruggelopen en even met mam gebeld. Daarna gedoucht en omgekleed en nog half uurtje wat oefeningen gedaan en toen tijd om te gaan. Eerst een klein hapje bij restaurantje hier tegenover en toen weer de les in. Nu hebben we even een half uur pauze, dus even een cappuchino halen en dan weer verder. Het is best zwaar om het zo eind van de middag te hebben deze les. Dan toch maar liever ´s ochtends zodat je ´s middags wat bij kunt komen, maar dat zal ik wel zien morgenochtend. Hoop alleen dat ik op tijd wakker wordt, maar dat zal ik wel even met de andere meiden overleggen.

Ik ben vandaag al aardig bijgekleurd en hoop dat het nog even zo blijft, dit weekend misschien naar Sevilla. Even kijken of ik dit via de school regel (65 euro) of dat ik op mijn eigen houtje daarheen ga. En heel misschien vrijdagavond een kookcursus voor paella en lekker sangria drinken, maar dat is alleen als we genoeg mensen hebben.

Jullie horen snel weer van me, ik ga ff cappuchino halen!

Hasta luego!

Reacties

Reacties

Ellen

ohwkeej.. ik ben heeeel jaloers nou..
beetjj lkkr op het strand liggen bakken..
en wij hier verkleumen in de regen:S

haha veel plezier daar;P

Eveline

Voor iedereen die jaloers is, ik zit wel iedere dag 5 uur in de Spaanse les waar onze lerares Silvia alleen Spaans kan praten.... maar enkele woorden Engels dus erg intensief ;-)

Anne :)

Ik meld me ook aan om jaloers te zijn ;)
Nee hoor meis, ik snap best dat het intensief is.
Gewoon lekker aan het werk en genieten en genieten ;)
En lekker cappuchino blijven drinken ;)

Dikke x Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!