Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

4e lesdag - el fin de semana

Vandaag is het de 4e lesdag en ik kan mijn lerares al steeds beter volgen! De lessen zijn nog steeds wel heel pittig, maar we gaan ook best snel door alles heen en ik hoop volgende week ook wat meer te kunnen praten in plaats van alleen antwoorden geven op haar vragen en de opdrachten. Misschien zit ik volgende week alleen daar Johannes en Catherine morgen weg gaan. Wel is er een nieuw meisje gekomen (Kate) welke volgende week zal beginnen. Morgen hoort ze in welk appartement ze zal zitten, ik hoop in de mijne want we zullen het best goed vinden samen denk ik. Hoop alleen niet dat ze bij mij in de klas komt, klinkt een beetje hard maar dan zou ik weer opnieuw moeten beginnen met de lessen omdat zij eigenlijk ook geen kennis heeft. Maar dat horen en zien we maandag wel.

Vandaag heb ik even het berichtje van Miriam vertaald en Silvia (mijn lerares) moest wel even lachen! Maar Miriam: het is super hier, maar weet nog niet of ik vloeiend spaans kan spreken hoor!

Ik mis Diesel en Rocco wel veel, vooral als ik hier van die lieve beesten zie rondlopen! Gister heb ik de zonsondergang gezien... jaja heb de zon in de zee zien zakken ;-) Het is hier heerlijk en zou eigenlijk niet weg willen. Het klimaat is heerlijk, al hoewel het nu wel extreem warm is volgens de leraren hier. Ook moet ik nog eens een filmpje of goeie foto´s maken van de straten hier, want het is allemaal smal en 1 richtingsverkeer en sommige bochten zijn erg moeilijk om te nemen. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat zelfs PP met zijn goede rijkunsten hier niet zou willen rijden omdat anders zijn auto beschadigd raakt!!! ---- trouwens PP: van harte beterschap en ik hoor wel wat het is dat je hebt? Ik hoop dat je snel opknapt!

Ik baal echt van die tijd voor het Spaans examen --> moet maandagochtend 27 oktober om 09.15 uur daar al zijn!!! Dit gaat betekenen dat ik rond 7 uur ofzo al weg moet om daar op tijd te komen:S Maar ja, laten we hopen dat ik m nu wel haal!!! Op het moment nog geen uitslag van mijn IATA examen, maar Amanda houdt dit voor mij in de gaten!

Hier op school kan ik niets uploaden qua foto´s dus misschien ga ik vanmiddag nog wel even op zoek naar een internetcafé.... dit zien jullie vanzelf!

Reacties

Reacties

Anne:)

Eefje :)

Ik zal voor je duimen dat Kate bij jou komt en in een andere klas ;)
Ik wens je bonne chance ;) (spaans geef ik maar op :P)

Dikke x Anne

Ellen

heyhey:)

haha ik zal niet eens spaans proberen te praten, denk niet echt dat het mij helemaal ligt(A)
maar wel leuk denk om al die mensen daar te ontmoeten enzow, haha en om zo een makkelijke lerares te hebben;)

haha maar het gaat je vast allemaal lukken:)

vp en succes xxxjes Ellen

jacqueline

Hallo, Ik hoop net als Anna dat het allemaal goed komt. Ik snap dat je die twee barrels mist, maar er wordt toch goed voor gezorgd!! De R.M. Is van start en ik hoor wanneer de hoorzitting is (Bij Oma Iin huis!!!!!). Ik ben nu erg moe en sluit af. Tot de volgende keer.
Veel liefs en een dikke kus van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!