Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

Weer een nieuwe dag

Het is nu dinsdag en de tijd vliegt voorbij! Ik heb net al even met Silvia kunnen oefenen voor mijn aanstaande examen, even wat oefenen met de werkwoorden gericht op het toerisme en kamers reserveren etc. en ik ga nog wat woorden opzoeken welke ik waarschijnlijk moet omschrijven op het examen.

Zometeen hebben we weer 2 uur les en dan is school weer over. De laptop van Sara liep een beetje vast, maar toch staan er wat foto´s op mijn site van Sevilla. Niet alles wat ik wilde maar toch wel iets.

Gisteravond heb ik met Dörte (duits meisje en vergeet steeds haar naam) en Kate en Cat wat gegeten en gedronken. Kate zit dus echt schuin tegenover mij met het appartement en we hebben al afgesproken dat we een borrelavond ofzo gaan houden en dat zij paella gaat maken. Het tapascafé waar ik heen wilde blijkt dus op zondag en maandag gesloten te zijn, dus we zijn naar een andere gegaan. Dan is het nog 2 tapas en 2 glazen wijn rond 10 euro!! Rond 11 was ik thuis en weer met mijn voet omhoog. Zoals het nu voelt heb ik dus een peesontsteking in mijn rechtervoet (ja voor de verandering eens de andere voet haha). Het gaat goed zolang ik hem omhoog heb, maar als ik er weer 1 minuut op loop is de pijn weer terug. Gelukkig heb ik wel wat diclofenac meegenomen, maar dat is na vanmiddag weer op denk ik. Eens kijken wat we hier kunnen vinden en ik ga zeker op zoek naar een komkommer (gracias Miriam!!).

Verder weet ik nog niet wat de plannen zijn, denk dat ik maar even naar het strand ga strompelen ofzo.... even genieten van het mooie weer hier! Morgen zou er een kookles zijn ´s avonds van de school, ik ga eens even checken wat ze willen maken en wie er nog meer heen gaan! Volgens mij wilden ze tapas gaan maken en dat is natuurlijk heel erg leuk.

Mam, ik hoor u wel vanmiddag of vanavond nadat u Ivy heeft gesproken en of zij vanuit haar huisarts-oogpunt nog wat tips heeft voor mijn peesonsteking en vochtophoping!

Hasta luego

Reacties

Reacties

Jacqueline

Hallo, voor het geval dat je dit eerder leest dan dat we elkaar spreken, je moet allive of ibrupofen kopen.Ik hoor je nog. Het is leuk om je verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Tot later. Mam

Teun & Gijs

Nou tante het gaat wel lekker zo he?? Kop op nog een paaar dagen genieten van het mooie Cadiz en dan allebei de schouders eronder en knallen tijdens het examen, we weten dat u het kan. Een dikke knuffel van een staande/hangende Gijs (die zelf kan staan in bed, per ongeluk misschien maar hij deed het wel) en een knuffie van Teuntje die het zelfde probeert in de box (kan al met zijn buik rechtop tegen de spijlen op zijn knieen staan lukte nog niet helemaal) XXXX ook van Papa en Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!