Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

het avontuur van printer zoeken

Het heeft even geduurd, maar dan is het uiteindelijk ook wel gelukt.

Vanmorgen had ik met Yolanda van de school geregeld dat ik daar mijn boarding passkon printen na 14.00 uur (mijn collega heeft mij in Nederland ingecheckt en de boarding pass digitaal naar mij gestuurd). Dus daar geen zorgen over gemaakt en de les ingegaan. Die liep iets uit en ik moest nog een vragenlijst invullen en toen zag ik dat mijn lerares voor 1 dag al aan het afsluiten was! Dus ik zeggen van ik moet nog wat printen en zei ze dat het eigenlijk niet kon omdat de hoofdcomputer (tijdelijk een laptop) al helemaal was uitgeschakeld en mee naar huis genomen was! Nog wel wat geprobeerd maar het lukte niet meer. Dus ik (ondertussen al een beetje kwaad geworden)gevraagd waar het dan wel kon, maar dit grietje spreekt minder duidelijk Spaans dan mijn normale lerares, en dus snapte ik er niet veel van! Ze zei dat het bij de universiteit wel zou moeten kunnen, maar dan na 18.00 uur i.v.m. de siesta.

Ik ben rond 18.30 uur daarheen gestrompeld (ja mijn voet wil nog steeds niet) en daar kon het niet! Ik naar de publieke bibliotheek gelopen die daar weer naast zat, die hadden wel internet maar ik kon daar niet printen! Ik naar een volgend deel van universiteit gelopen en opnieuw gevraagd en daar kon het ook niet! Ik moet erg 'desperate' uit mijn ogen hebben gekeken, want toen vroeg die man hoeveel pagina´s het waren. Dus ik zeg dat het er 4 zijn en toen zei hij: kom maar even binnen het kantoor en mocht ik het daar uitprinten!!!! God bless the kind man! Ik zou het niet nog langer volgehouden hebben als ik nog verder had moeten lopen. Op de weg terug kwam ik weer langs dit internetcafé (waar je dus ook niet kunt printen) en dacht: ik moet even zitten en ach ja, gelijk maar wat msn-en en verhaaltje typen... je moet toch wat!

Gisteravond was al beetje laatste avond idee met Kate en vanavond ga ik met Anna nog wat drinken. Dit is een Duits meisje die hier echt voor 8 maanden is ofzo en dus hier ´s middags ook nog werkt. Zij is tussen 8 en 10 (ja rare tijden hier) klaar met werken, het ligt eraan hoe druk het is. Zij komt dan naar mijn appartement en dan kan ze die ook gelijk zien omdat ze daar wel benieuwd naar is en dan gaan we samen ergens wat eten en drinken. Ik wil in elk geval weer even terug naar het tapas-cafe van gister en de mousaka nog een keer hebben want die was super lekker en zonderrrrrrrr PAPRIKA! Maak het denk ik niet te laat, uurtje of 12 vind ik laat zat want morgen moet ik rond half 11 met de taxi al naar het treinstation hier. Ik ga straks hiervandaan ook gelijk naar appartement en alvast beginnen met koffer inpakken. Ik weet al welke kleding en schoenen ik aan doe morgen, dus alles wat ik al kan inpakken scheelt weervoor morgenochtend. Met mijn boek ben ik al bij blz 689 en heb even naar het einde gespiekt: er komt toch een nummer 4 dus het verhaal is nog niet over! Aan ene kant is dit wel lekker, andere kant niet echt want wil nu wel weten hoe dit eindigt.

Heb net per ongeluk op een knop gedrukt waardoor bovenstaande zinnen in ene heel groot zijn geworden, ik weet niet of dit ook zo wordt als het op de site staat, maar anders weten jullie in elk geval waarom het zo raar staat haha!

Heb nu nog een 29 minuten internet en hoop dat er nog iemand online komt, anders zal ik morgen rond 9 uur ´s avonds wel thuis zijn. Wil aan ene kant niet weg hier, maar aan andere kant zal het fijn zijn om weer thuis met Diesel en Rocco te zijn! Mijn eigen bed en mijn eigen douche te hebben, want dat zijn de dingen die ik toch wel gemist heb hier.

Reacties

Reacties

marian en ilona

hey eve,

blij dat alles goed gaat ik (marian) heb niet al je verhalen mee gekregen want dat kan me pc niet aan dus zit ze nu bij ilona te lezen haha.
wanneer kom je nou weer thuis want ilona en ik missen onze gooise chick haha nou we zien je wel weer als je onnline komt veel plezier nog daaro.

en maak nog maar wat lekker foto's van lekkere jongens voor ons (een echte spanjaard haha)

nou dikke x en tot gauw
marian en ilona

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!