Mijn studiereis naar Cádiz, Spanje

weer thuis

Gisteravond was nog heel gezellig met Anna, we hebben weer in het tapasrestaurantje gezeten en zij gaat er ook nog zeker naar terug zei ze! eer lekker gegeten en gedronken en kosten maar 12 euro totaal! Rond 12 uur was ik terug in appartement en heb ik nog beetje gerommeld en daarna gaan slapen.

Volgende ochtend 9 uur uit bed en gelijk gedoucht. Toen aangekleed en alvast de taxi gebeld dat die rond half 11 bij mij voor de deur zou staan. Toen de laatste spullen ingepakt, laatste vuilnis weg gegooid en nog even in het zonnetje gestaan. Taxi was er en heeft me naar trein station gebracht. Ik moest daar nog wel even wachten voor ik aan de beurt was om kaartje te kopen, maar 5 minuten nadat ik mijn kaartje had gekocht zou de trein vertrekken dus had ook niet langer hoeven te wachten. Op het treinstation van Jerez weer met taxi naar luchthaven. Daar koffer afgegeven en door douane gegaan en even een broodje en fris genomen. Toen even naar wc en daarna even door tax-free shop gelopen en toen was het al tijd om te vertrekken met vliegtuig. Ik had (met hulp van Amanda) weer een stoel in de originele business class en had dus extra beenruimte! In Madrid waren we weer ietsjes later aangekomen maar nog steeds op tijd. Moest helaas wel heel erg ver lopen en dat vond mijn voet echt NIET fijn! Kon gelukkig bij de gate wel zitten en even sultana eten en pijnstillers innemen. Daar hoorde ik voor eerst ook weer echt Nederlands en kon het niet laten om een reactie te geven daar ze elkaar een beetje in het ootje aan het nemen waren. Nog een beetje met het grietje zitten kletsen tot het tijd was om vliegtuig in te stappen.

Eenmaal in het vliegtuig bleek dat de stoelafstand nog redelijk goed was en ik normaal kon zitten. Maar helaas wel allemaal kinderen achter mij en 1 naast mij. Erg vermoeiend en die ouders hielden ze ook niet echt stil of bezig ofzo. In gangpad heen en weer rennen en schreeuwen enzo en aan mijn stoel hangen en diegene die naast mij zat moest er steeds weer langs en noem maar op. Was gewoon heel erg vermoeiend! Maar eenmaal in Nederland moest ik weer een heel stuk lopen om bij de bagageband te komen (dus weer nog pijnlijker maken) maar daar kreeg ik wel redelijk snel mijn bagage! Met koffer naar treinperron en net de trein gemist. Kwartier gewacht op volgende trein en kwam nog iemand van dat groepje tegen van airport Madrid. In trein een erg gezellige conducteur en die zat grapjes te maken enzo. Dus voor ik het wist was ik in Naarden-Bussum. Iets eerder dan verwacht dus even 5 minuten wachten op Dunja (buuf) die me kwam ophalen. Moet zeggen dat het errrugggggg koud is hier haha! Ik ging half 11 weg uit Cádiz en daar was het al 23 graden en ik kom hier aan en het is maar 8 graden volgens piloot van vliegtuig!

Eenmaal thuis is het heerlijk om weer omringt te worden door Diesel en Rocco en ze zijn volgens mij ook weer heel blij om mij terug te zien haha! Diesel is vet groot geworden naar mijn idee, maar nog steeds zo gek en lief haha! Rocco heeft zelfs alweer op schoot gelegen bij mij en verder draait de 1e was al en mijn beddegoed in de droger. Errug fijn dat ik vannacht nog een uur extra kan slapen, zal het zeker nodig hebben! Er zullen nu denk ik geen berichten meer volgen op de site, wanneer ik mijn fotoalbum heb gemaakt kunnen degene het zien die het willen zien!

Iedereen wel bedankt voor de leuke berichten!

Reacties

Reacties

Sabrina

Hallo,

Ik ben al heel wat jaar op zoek naar mijn schoolvriendin. Toen was haar naam nog Sara Perez Rendon en haar zusje Chantal. We hebben samen op de middelbare school gezeten in Rotterdam en daarna is zij met haar familie naar Cadiz verhuist. Ze zal nu ongeveer 28 jaar zijn. Kunt u mij misschien helpen? In ieder geval bedankt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!